SEO ar trebui sa fie parte integranta a unei strategii de marketing pentru orice afacere in mediul online, pentru a fi sigur ca site-ul este bine clasat in lista motoarelor de cautare. De aceea ai nevoie de articole SEO. In acest ghid iti voi explica cum poti sa scrii un articol SEO si cum il poti formata pentru a beneficia de un SEO excelent.
Ce este un articol SEO?
Un articol SEO este un articol publicat online, ce utilizeaza cuvintele cheie, pentru a ajunge pe pozitii fruntase in lista motoarelor de cautare. Realizarea unui articol SEO necesita cunostinte tehnice legate de SEO si optimizarea site-urilor. Pentru ca site-ul tau sa fie bine clasat in lista motoarelor de cautare nu ai nevoie decat sa scrii articole SEOI pe blog-ul site-ului si sa incluzi cuvinte cheie in: titlul postarii, in proimul paragraph si in subtitlu. Un articol SEO optimizat este mult mai valorors decat tot continutul articolului. Optimizarea imaginilor, a linkurilor si a paragrafelor este importanta pentru o buna clasare a articolului in clasamentul motoarelor de cautare.
Imaginea reprezentativa
In primul rand trebuie sa incluzi o imagine reprezentativa care va aparea in partea de sus a articolului. Aceasta imagine va aparea si in momentul in care distribui un articol SEO in mediile sociale cum ar fi Facebook, Twitter etc. Imaginea reprezentativa are rolul de a sugera subiectul intregului articol SEO. Este important ca orice imagine inclusa in articol sa aiba un text alternativ. Google si alte motoare de cautare nu pot citi imaginea, fotografiile fiind identificate prin acest text alternativ.
Titlul pentru articol SEO
Cel mai important este optimizarea titlului articolului. Fi sigur ca titlul pentru un articol SEO este H1, care reprezinta formatarea titlului principal. Acesta va aparea intotdeauna cu un font mai mare, mai gros decat restul textului. Titlul trebuie sa iasa in evidenta oride cate ori cineva citeste textul. Titlul nu trebuie sa fie prea lung, trsa contina cuvintele cheie pentru a putea culege beneficiile SEO.
Subtitlurile H2, H3 articol SEO
Este recomandat sa separi continutul utilizand subttitluri H2, H3. Aceasta este o noua oportunitate de a introduce cuvintele cheie. Utilizarea subtitlurilor este o forma de a structura continutul unui articol SEO, pentru a fi mai usor de citit si inteles. Formatul H2 pentru subtitle este ingrosat dar nu va iesi in evidenta la fel ca si titlul.
Pentru unele articole ar fi bine sa alternezi subtitlurile in format H2 cu H3 pentru a structura continutul din punct de vedere SEO. In cazul in care continutul are mai multe subcategorii este ideal sa alternezi subtitlurile pentru a imparti categoriile.
Ideamna utilizatorul sa faca o actiune
Utilizatorul trebuie sa aiba posibilitatea sa te contacteaze. Astfel ca poti adauga un numar de telefon si un email la sfarsitul articolului. O alta optiune este de a include o intrebare sau un buton de comanda. Doresti ca utilizatorul sa intercationeze prin una din aceste metode. Aceasta este cea mai simpla metoda de a avea activitate pe site-ul tau, construe trafic si a urca in cautarile online.
O alta solutie este aceea de a include butoane de partajare a continutului in mediile sociale. Acest lucru va creste rapid interesul pentru articolul postat de tine pe blog.
Acesta este un ghid scurt cu privire la modul de formatare a unui articol pentru SEO.


